Sidor

onsdag 25 september 2013

Grattis till en 60-åring och en 65-åring!

När man fyller “jämnt” borde man egentligen fira hela året!
I förra veckan fyllde två av mina närmaste släkt&vänner “jämnt”; en fyllde 60 och en fyllde 65 år.
60-årskalaset i lördags började redan förra söndagen då vi firade födelsedagsbarnet ute på lokal, så det är ju en bra början på ett härligt födelsedagsår, eller hur?
65-åringen fortsätter vi att fira på fredag och sen hela veckan därpå. Då sticker vi till Riccione i Italien och “feelgoodar” oss. Det är första gången i mitt liv som jag åker på resa tillsammans med mina (tjej)kusiner. Det ska bli så himla skoj!!
Eftersom även jag fyllt “jämnt” i år fortsätter jag fira mig själv också.
256px-Rimini_posizione 700px-Rimini_mappa
econow2013
el2012kärlek
la_fb

Inga kommentarer: