Sidor

söndag 22 september 2013

God morgon!

IMG_7895
God morgon alla invånare i Blogglandia!
Jag hr flyttat mitt skrivbord så att jag har utsikt genom ett fönster isf att stirra in i en vägg. Det ser lite konstigt ut i rummet men det är så mycket trevligare att kunna titta ut och kunna smycka/pynta i fönstret så att jag har något fint att titta på från skrivbordsstolen. Datorn står (givetvis) där. Jag har tidningen på datorn numera, pga mitt kringflackande liv, och det bli en hel del sittande framför datorn av andra orsaker också. Jag äter alltså min frukost vid datorn och läser min morgontidning där. Inte helt ok men vad gör man!? Jag saknar papperstidningen ibland och framförallt korsorden. Då känns det fint att “trösta” sig med ett tänt ljus vid en liten Buddha (Indiska).

Ha en bra dag!

el2012kärlek

1 kommentar:

samson sa...

ja man behöver ha nått vackert att vila blicken på
ha det så bra
maggan