Sidor

tisdag 22 januari 2013

Förfest, fest & efterfest

Nu har jag firat min födelsedag i dagarna två; förfest i lördags och fest i dag. Efterfest blir det på lördag/söndag med släkten och några vänner från “söder”. Förfesten har egentligen pågått sedan i oktober/november då jag fick min första present; chaufför till flyttbilen 17-18/11 förra året. Grattiskort, vinflaskor, tulpaner, vårarrangemang, chokladask och urtjusig skylt till huset nere i Småland har jag också fått på den lååååååååååånga förfesten.

I dag, på min riktiga födelsedag, fick jag massor med födelsedagshälsningar på FB, sms, telefon och mail, besök av vänner med glasburkar, blommor, ost&vin, choklad, presentkort, pallar & grytvante i present. Allt i perfekt färgskala till min nya lya.
IMG_4661 IMG_4663
 IMG_4673 IMG_4674
Man kan ju tro man fyller hundra när man blir så här varmt uppvaktad!

Nu blir det nattinatti, för i morr´n är det jobbardag igen.

el2012kärlek

2 kommentarer:

Margot sa...

Stort Grattis lite i efterskott! Härligt att du blivit ordentligt firad!!
Ha en härlig dag!
Kram Margot

samson sa...

GRATTIS
mycket fina bra att ha saker du fått
ha det så bra
maggan