Sidor

tisdag 30 september 2014

Efter 15 år ger jag nu upp min ”karriär” som grupptränings-instruktör/ledare

Efter 15 år som grupptränings-instruktör/ledare lämnar jag nu detta fantastiska, nyttiga & trevliga jobb och går i pension från den här delen av mitt företagande. Sista passet jag har haft är ett seniorpass (styrke-cirkel-pass) på Puls & Träning/ Täby kyrkby. För övrigt har jag har kört spinning, BodyPump, core och lite yoga, men nu blir det trädgårdsarbete (styrka), cykling och promenader (kondition) i stället. Massagen fortsätter jag med till årets slut.
Jag har flyttat runt på många gym i Stockholm. En del av dem finns inte kvar längre tyvärr.
Här kommer en kavalkad på de gym där jag har varit:
puls&träning
logo-color
njoy-loggo-2
Take Care/Vallentuna
Reinholds, Västmannagatan, Stockholm
Täby Workout (blev nJoy)
Salveo, Solna (klätterställe)
Dessutom kan jag lägga till Friskvården på Pharmacia (då jag jobbade där som produktchef).

sign2

Inga kommentarer: