Sidor

onsdag 22 januari 2014

Födelsedag

I år firade jag min (ojämna) födelsedag i all enkelhet i Stockholm. Ett förskottspaket fick jag redan tidigare från mina barnbarn; ett jättefint nattlinne med LÅNGA ärmar. Mitt-i-prick!!
Jag köper aldrig tulpaner innan min födelsedag, även om det ibland kliar alldeles förskräckligt i mina fingrar när de första tulpanbuketterna dyker upp i affärerna. Det har blivit en fin tradition tycker jag. I år satsar jag på det rosa temat:
IMG_8706IMG_8708
Jag kan understryka att ekologiska, giftfritt odlade tulpaner inte är lätta att få tag på! Jag fick “nöja” mig med klimatkompenserade tulpaner. Alltid något!! De är iaf svenska.
IMG_8705

Finfinaste buketten kom från herr M!
IMG_8710
IMG_8712IMG_8713

Kusin M och jag fröjdade & firade på sta´n med fika, biobesök och lite shopping (förstås!!)
Monica_Z_-_ett_lingonris_i_cocktailglas

En ängel från fru Bonde förärades jag redan i helgen. Fantastiskt trevligt och gulligt av henne att köpa en så fin present till mig. Visst är den söt? Tusen tack!
IMG_8696
IMG_8694

En fin kväll önskar
el2012kärlek

Inga kommentarer: