Sidor

torsdag 19 december 2013

Till Villa Linnea över jul-, nyårs-, & trettondags-helgerna

Tredje advent har passerat och det är dags att dra till Småland igen!
IMG_8436
Innan jag åkte till Villa Linnea över 1:a advent hängde jag upp ett adventshjärta (ahlens) på insidan av dörren på Lingonkråka. Där har det hängt och lyst upp min lilla lägenhet hela adventstiden. Nu har jag hängt det utanpå dörren så att även mina grannar ska kunna få njuta av det fina hjärtat som lyser upp i det mörka december. Hoppas de uppskattar det!
Där får hjärtat hänga ända tills jag kommer tillbaka efter jul-,  nyårs- & trettondags-helgerna igen.
IMG_8248

God jul och Gott nytt år önskar
el2012kärlek

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma vännen Hoppas du får en mysig jul och nyårshelg
/ Ingalis

Vivishagerom sa...

Ønsker deg en god jule!

Klem Vivi