Sidor

torsdag 19 september 2013

Fullspäckat program ;)

Här roar jag mig kungligt i den kungliga huvudstaden som vanligt.
Kalasmiddag på GRILL RUBY/Gamla stan, tillsammans med vänner för att fira Å som fyllde 60 år i veckan.IMG_7830

Och ……

Äntligen har jag kommit i väg till den spännande butiken Fat Cat som öppnat på Renstiernas gata 24 på Söder. Alla bilder från FB-sidan. Det trädgårds-Hillevissan som öppnat en butik för hem & trädgård. Jätteskoj att träffa henne “live” i den fantastiska miljö hon har byggt upp i sin butik.
Väl värd en omväg!!!
fatcat1
fatcat3
fatcat4fatcat5
Där inhandlades bara lite höstinneljus, men jag skulle absolut ha kunnat köpa med mig massor med grejor som jag “behöver”.
IMG_7864
IMG_7861IMG_7860
Ljusen brinner så vackert i regnhöstrusket i dag.

Sticker emellan med lite jobb, lunch med väninnan Y, promenad runt sjöarna i regn & rusk och lite annat smått & gott.

16D6695C8B138ABE3354D14E0153A097

1 kommentar:

Margot sa...

Kan tänka mig att det var ett intressant besök på Fat Cat! Där borde man planera in ett besök så småningom! Där finns säkert massor med fina grejer som man inte kan stå emot:)
Ha det gott i höstrusket!
Kram Margot