Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Nya IKEA-katalogen

I dag har jag varit på IKEA och fått vara med om presentationen av nya IKEA 2014-katalogen. Nästa vecka börjar den sändas ut till en brevlåda nära dig. Det är mycket av allt som är trenden för nästa år, tycker jag det ser ut som. Man kan nog göra som man vill och vara trendig ändå. ALLT är okej. Ganska tillåtande alltså!! Alla stunder räknas är temat.
ImageProxyCAP78DDM

Från katalogen/hemsidan:

Alla stunder räknas

I år fokuserar vi på IKEA ännu mer på det som är viktigast i livet – att vara tillsammans. Från spontandans med barnen till strumpsortering, så handlar det om att man i familjen delar alla dessa stunder i vardagen. Alla stunder räknas, oavsett vad man gör.

För egen del blev det bara nyttiga saker inköpta som en matta, en fåtölj, en madrass, en sovkudde, en tavelram och en arbetslampa. En stor bladig växt fick också följa med hem till mitt väldigt växtfattiga hem. För säkerhets skull köpte jag en konstgjord lilja också. Den ska väl iaf klara icke skötsel-perioderna när jag är i Småland!
I “goody-bagen” vi fick med oss fanns bla prov på deras dockskåpskollektion. Jag fick en knallrosa KLIPPAN-soffa i miniatyr i min påse. Jättesöt!
huset-dockmobler-vardagsrum__0186295_PE338432_S4 
Jag passade också på att köpa rättvisemärkt mörkrostat kaffe, ekologisk sylt, jättegott flerkornsknäckebröd och lite annat. Det brukar jag göra när jag är på IKEA.

el2012kärlek

Inga kommentarer: