Sidor

söndag 17 mars 2013

Det har sina sidor …..

…. att bo nära “Friends Arena”.
Nu har jag upplevt både Melodifestival-final och bandy-final här i Råsunda.
FriendsArena-hand-hearts-02
friends-arena-logotype
topp_default
Avstängda gator, vakter som dirigerar trafiken och visar människomassorna den rätta vägen, bilar parkerade “överallt” och ett lämmeltåg från T-banan och pendeln mot Arenastaden.
Nu ska jag prenumerera på deras nyhetsbrev och hålla koll på de största evenemangen, så att jag och/eller mina gäster inte hamnar mitt i “eländet” fler gånger.

el2012kärlek

safe_image fa-bandyfinal-puff01

5 kommentarer:

Margot sa...

Ja det kan ha sina sidor att bo centralt:))
Ha en fin söndagkväll!
Kram

samson sa...

kan vara en bra idé att ha koll
ha det så bra
maggan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Eva Linnea
Så synd att du inte kunde komma till marknaden. TYvärr kunde jag inte lämna några ägg där ute, för jag hade lovat att ta med det som blev kvar till makens jobb. Så äggen är där nu...
Men jag gör ju fler till nästa år :))
Kram
MArie

Viola sa...

Kan tro att det kan vara lite jobbigt...nu är klockan målad..äntligen är 80-tals rosorna väck och den har fått en matt svartgrå färg, jag är supernöjd, kram

Veronica sa...

Ja det är både för-och nackdelar att bo så nära arenan såklart! Vilken tur iaf att den har tak så att du åtminstone slipper ljudet från alla evenemangen

Tack för din uppmuntrakram