Sidor

lördag 12 januari 2013

Inflyttat

Nu är det inflyttat (nästan klart) och första lunchen har intagits.
Sushi-baren alldeles i närheten kommer att få fler (kanske många?)
besök.
IMG_4541 IMG_4542
Jag fick superbra hjälp av kusin M med flytten från Enebyberg och vi avslutade kvällen med lite mys i trappan upp till sovloftet. Det är det enda ställe man kan sitta på, än så länge.
IMG_4554 IMG_4550IMG_4540 IMG_4538
Fondväggen har en (förskräcklig) grön färg. Inte min stil precis, så den har jag bestämt mig för att måla om. Men så satte jag upp några små tavlor på de krokar som redan fanns och då ändrade jag mig …. kanske?!
IMG_4560 IMG_4558
(Den grälla gröna färgen framgår inte så bra på de här bilderna, men den är GRÖN! Syns lite bättre på bilden ovanför.)
Jag har sovit min första natt i lägenheten, men det känns fortfarande konstigt. Är det här verkligen min lägenhet? Ska jag bo här nu när jag är i Stockholm? Svar JA!!

el2012kärlek

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Det ser verligen jättefint ut! Hoppas du ska trivas där nu.

Ha en fin helg!

Kram Åsa.
Kul med en ny blogg förresten..

Margot sa...

Ser ju riktigt fint ut, hoppas du börjar trivas där!Då blir det två boenden som gäller ett tag framöver också!
Ha en fin helg!
Kram

Annika Christensen sa...

Grattis till nya lägenheten.
Färgen är samma som vårt hus var när vi köpte det.
Lyckost dig som har gasspis.
Ha det gott
Annika

Vivishagerom sa...

Der fant jeg deg igjen. Nå skal jeg legge deg til bloggrullen min, slik at jeg kan besøke deg hver dag!

Klem Vivi